WNIOSEK O ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ I ODSETEK
Wydział Finansowo-Budżetowy
Referat ds. podatkowych
Nazwa usługi:
WNIOSEK O ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ I ODSETEK
......................................................................................................
Miejsce wykonania usługi: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, parter i 1 piętro, pok. Nr 9, 12, 108, 109
Tel. 0598624240 wew. 715 Fax 0598622427
email: burmistrz@um.lebork.pl
.....................................................................................................
Wymagane dokumenty:
- wniosek osoby ubiegającej się o odroczenie lub rozłożenie na raty wraz z uzasadnieniem o aktualnej sytuacji finansowo-rodzinnej podatnika (zatrudnienie, dochody, ciążące zobowiązania, ilość osób na utrzymaniu, wydatki miesięczne, posiadane ruchomości i nieruchomości itp.),
- w przypadku ubiegania się o pomoc publiczną dla przediębiorców: w formie de minimis załączyć zaświadczenie o otrzymanej pomocy publicznej de minimis dla przedsiębiorców,
- w przypadku pomocy publicznej innej niż pomoc de minimis należy złożyć informację o otrzymanej pomocy innej niż de minimis w okresie ostatnich trzech lat budżetowych (wzór informacji w rozporz. MF z dnia 20.03.2007r. Dz. U. Nr 61, poz. 413)
- opis sytuacji ekonomicznej prowadzonej działalności (np.: zatrudnienie, obroty, koszty, inwestycje itp.)
- oświadczenie, czy sytuacja finansowa podatnika jest dobra czy zła.
........................................................................................................
Opłaty:
Brak
........................................................................................................
Inne informacje:
UWAGA:
W przypadku wniosku składanego przez podatnika będącego przedsiębiorcą, do wniosku należy dołączyć informację i zaświadczenie o pomocy publicznej otrzymanej w okresie ostatnich trzech lat podatkowych poprzedzających dzień złożenia wniosku o udzielenie pomocy (tekst jedn. z 2007 r. Dz.U. Nr 59 poz. 404 z późn.zm.)
.........................................................................................................
Czas realizacji usługi:
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
..........................................................................................................
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji składa się w ciągu 14 dni od dnia doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Lęborka. Odwołania należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego (hol główny okienko nr 1).
………………………………………………………………………………
Podstawa prawna:
Art. 67a-67c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 roku Dz.U. Nr 8 poz. 60 z późn.zm.) oraz art. 37-38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 roku o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (tekst jedn. z 2007 r. Dz.U. Nr 59 poz. 404 z późn.zm.).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
FORMULARZ INFORMACJI O POMOCY PUBLICZNEJ (DOC, 160.00Kb) | 2008-03-18 11:54:08 | 63 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty Data wytworzenia:
22 gru 2005
Osoba dodająca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data publikacji:
22 gru 2005, godz. 13:43
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
22 gru 2009, godz. 14:37