Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

WNIOSEK O ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ I ODSETEK

Wydział Finansowo-Budżetowy

 Referat ds. podatkowych

  

Nazwa usługi:

WNIOSEK O ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ I ODSETEK

 

......................................................................................................

 Miejsce wykonania usługi: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, parter i 1 piętro, pok. Nr 9, 12, 108, 109

 Tel. 0598624240 wew. 715 Fax 0598622427

 email: burmistrz@um.lebork.pl

 .....................................................................................................

 Wymagane dokumenty:

 - wniosek osoby ubiegającej się o odroczenie lub rozłożenie na raty wraz z uzasadnieniem o aktualnej sytuacji finansowo-rodzinnej podatnika (zatrudnienie, dochody, ciążące zobowiązania, ilość osób na utrzymaniu, wydatki miesięczne, posiadane ruchomości i nieruchomości itp.),

 - w przypadku ubiegania się o pomoc publiczną dla przediębiorców: w formie de minimis załączyć zaświadczenie o otrzymanej pomocy publicznej de minimis dla przedsiębiorców,

- w przypadku pomocy publicznej innej niż pomoc de minimis należy złożyć informację o otrzymanej pomocy innej niż de minimis w okresie ostatnich trzech lat budżetowych (wzór informacji w rozporz. MF z dnia 20.03.2007r. Dz. U. Nr 61, poz. 413)

 - opis sytuacji ekonomicznej prowadzonej działalności (np.: zatrudnienie, obroty, koszty, inwestycje itp.)

- oświadczenie, czy sytuacja finansowa podatnika jest dobra czy zła.

 ........................................................................................................

 Opłaty:

Brak

........................................................................................................

 Inne informacje:

UWAGA:

W przypadku wniosku składanego przez podatnika będącego przedsiębiorcą, do wniosku należy dołączyć informację i zaświadczenie o pomocy publicznej otrzymanej w okresie ostatnich trzech lat podatkowych poprzedzających dzień złożenia wniosku o udzielenie pomocy (tekst jedn. z 2007 r. Dz.U. Nr 59 poz. 404 z późn.zm.)

.........................................................................................................

Czas realizacji usługi:

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

..........................................................................................................

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji składa się w ciągu 14 dni od dnia doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Lęborka. Odwołania należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego (hol główny okienko nr 1).

………………………………………………………………………………

Podstawa prawna:

Art. 67a-67c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 roku Dz.U. Nr 8 poz. 60 z późn.zm.) oraz art. 37-38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 roku o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (tekst jedn. z 2007 r. Dz.U. Nr 59 poz. 404 z późn.zm.).

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
FORMULARZ INFORMACJI O POMOCY PUBLICZNEJ (DOC, 160.00Kb) 2008-03-18 11:54:08 63
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty

Data wytworzenia:
22 gru 2005

Osoba dodająca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data publikacji:
22 gru 2005, godz. 13:43

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
22 gru 2009, godz. 14:37