Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Informujemy, że na podstawie art.14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz.1062) Burmistrz Miasta Lęborka wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Funkcję Koordynatora pełni Pan Tomasz Bielski.
telefon: 59 863 77 10
Informacja o zapewnieniu dostępności alternatywnej dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 19.07.2021 r. o zapewnieniu osobom ze szczególnymi potrzebami informuję, że Urząd Miejski w Lęborku w zakresie, o którym mowa w art.. 6 pkt. 1 i 3 wyżej wymienionej ustawy, zapewnia następujący dostęp alternatywny:
- Zastosowanie schodołazu w celu zapewnienia dostępu do wszystkich pomieszczeń
- Wsparcie innej osoby w celu zapewnienia informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku oraz ewakuacji
- Wsparcie tłumacza języka migowego w celu udzielenia wsparcia w komunikowaniu się
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - forma uproszczona
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patryk Buszman Data wytworzenia:
05 mar 2021
Osoba dodająca informacje
Patryk Buszman Data publikacji:
05 mar 2021, godz. 07:11
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
30 kwi 2021, godz. 15:21