Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Tagi

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Informujemy, że na podstawie art.14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz.1062) Burmistrz Miasta Lęborka wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

Funkcję Koordynatora pełni Pan Tomasz Bielski.

telefon: 59 863 77 10

 

Informacja o zapewnieniu dostępności alternatywnej dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 19.07.2021 r. o zapewnieniu osobom ze szczególnymi potrzebami informuję, że Urząd Miejski w Lęborku w zakresie, o którym mowa w art.. 6 pkt. 1 i 3 wyżej wymienionej ustawy, zapewnia następujący dostęp alternatywny:

- Zastosowanie schodołazu w celu zapewnienia dostępu do wszystkich pomieszczeń

- Wsparcie innej osoby w celu zapewnienia informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku oraz ewakuacji

- Wsparcie tłumacza języka migowego w celu udzielenia wsparcia w komunikowaniu się

 

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020-2021 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - forma uproszczona 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Patryk Buszman

Data wytworzenia:
05 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Patryk Buszman

Data publikacji:
05 mar 2021, godz. 07:11

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
30 kwi 2021, godz. 15:21