Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 16/2004 BM Lęborka z dnia 10 lutego 2004r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 79/2003 BM Lęborka z dnia 02.07.2003r. w/s nadania Regulaminu Organizacyjnego UM w Lęborku


ZARZĄDZENIE Nr 16/2004

BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA

z dnia 10 lutego 2004r.

w sprawie :

zmiany Zarządzenia Nr 79/2003 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 2 lipca 2003 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku.

na podstawie:

art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje:

§ 1

W załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 79/2003 z dnia 2 lipca 2003 r. dokonuję następujących zmian:

  1. w § 9 dodaję pkt 11 w brzmieniu:

“Służba bezpieczeństwa i higieny pracy”

  1. w § 10 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

“Zarządzanie bezpośrednie poszczególnymi komórkami organizacyjnymi wymienionymi w § 9 należy do:

- skarbnika -

pkt 1,

- naczelnika wydziału -

pkt 2, 3, 4, 5, 6,

- kierownika -

pkt 7,

- komendanta straży -

pkt 8,

- przewodniczącego -

pkt 9,

- burmistrza -

pkt 10, 11.

  1. w § 12 dodaje się pkt XI w brzmieniu:

“Służba bezpieczeństwa i higieny pracy

Stanowisko ds. służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Zadania określone są w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r. Nr 109, poz. 704) w szczególności:

1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy,

2. bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,

3. udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków,

4. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,

5. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,

6. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

7. współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktycznym opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,

8. wykonywnie innych poleceń dotyczących spraw bezpieczeństwa i higieny zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

§ 2

Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta

Witold Namyślak


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
schem Zarz 16 (DOC, 54.50Kb) 2004-03-30 15:34:34 55
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty

Data wytworzenia:
30 mar 2004

Osoba dodająca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data publikacji:
30 mar 2004, godz. 12:48

Osoba aktualizująca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data aktualizacji:
30 mar 2004, godz. 12:48