Zarządzenie Nr 16/2004 BM Lęborka z dnia 10 lutego 2004r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 79/2003 BM Lęborka z dnia 02.07.2003r. w/s nadania Regulaminu Organizacyjnego UM w Lęborku
ZARZĄDZENIE Nr 16/2004
BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA
z dnia 10 lutego 2004r.
w sprawie : |
|
zmiany Zarządzenia Nr 79/2003 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 2 lipca 2003 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku.
|
na podstawie: |
|
art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) |
zarządzam, co następuje:
§ 1
W załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 79/2003 z dnia 2 lipca 2003 r. dokonuję następujących zmian:
w § 9 dodaję pkt 11 w brzmieniu:
“Służba bezpieczeństwa i higieny pracy”
w § 10 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
“Zarządzanie bezpośrednie poszczególnymi komórkami organizacyjnymi wymienionymi w § 9 należy do:
- skarbnika - |
pkt 1, |
- naczelnika wydziału - |
pkt 2, 3, 4, 5, 6, |
- kierownika - |
pkt 7, |
- komendanta straży - |
pkt 8, |
- przewodniczącego - |
pkt 9, |
- burmistrza - |
pkt 10, 11. |
w § 12 dodaje się pkt XI w brzmieniu:
“Służba bezpieczeństwa i higieny pracy
Stanowisko ds. służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Zadania określone są w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r. Nr 109, poz. 704) w szczególności:
1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy,
2. bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
3. udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków,
4. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
5. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
6. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
7. współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktycznym opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
8. wykonywnie innych poleceń dotyczących spraw bezpieczeństwa i higieny zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
§ 2
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
Witold Namyślak
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
schem Zarz 16 (DOC, 54.50Kb) | 2004-03-30 15:34:34 | 55 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty Data wytworzenia:
30 mar 2004
Osoba dodająca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data publikacji:
30 mar 2004, godz. 12:48
Osoba aktualizująca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data aktualizacji:
30 mar 2004, godz. 12:48