Zarządzenie Nr 17/2006 Burmistrza Lęborka z dnia 20.03.2006r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2005 rok.
ZARZĄDZENIE Nr 17/2006
BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA
z dnia 20 marca 2006r.
w sprawie: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2005 rok.
Na podstawie: art. 199 ust. 1 i 2 w związku z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych /Dz.U. nr 249 poz.2104/
§ 1
Przyjmuje się sprawozdanie z wykonania budżetu za 2005 rok.
I. Wykonanie budżetu za 2005 rok przedstawia się następująco:
DOCHODY ogółem: plan 64.066.973,91 zł wykonanie 63.091.573,84 zł
w tym dotacje na zadania zlecone: plan 9.405.185 zł wykonanie 9.402.364,22 zł
WYDATKI ogółem: plan 69.327.336 zł wykonanie 65.468.393,74 zł
w tym wydatki na zadania zlecone: plan 9.405.185 zł wykonanie 9.402.363,52 zł
II. Realizacja planu Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za 2005 rok przedstawia się następująco:
PRZYCHODY plan 230.000 zł wykonanie 116.393,35 zł
WYDATKI plan 260.000 zł wykonanie 174.385,37 zł
§ 2
Sprawozdanie wraz z częścią opisową przedkłada się Przewodniczącemu Rady Miejskiej, Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Gdańsku.
§ 3
Informacja o wykorzystaniu środków budżetowych zostanie udostępniona mieszkańcom poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania oraz podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Lęborka.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zal do zarz17-2006 sprawozdanie z wyk budzetu 2005 (DOC, 823.00Kb) | 2008-03-25 11:04:29 | 48 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
25 mar 2008
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
25 mar 2008, godz. 11:04
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
25 mar 2008, godz. 11:04