Zarządzenie Nr 24/2004 BM Lęborka z dnia 03.03.2004r. w/s powołania komisji przetargowych do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na wykonanie robót budow
ZARZĄDZENIE Nr 24/2004
BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA
z dnia 03 marca 2004r.
w sprawie : |
|
powołania komisji przetargowych do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie zamówień publicznych udzielanych przez miasto Lębork.
|
na podstawie: |
|
- art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
- art. 19 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19 poz. 177) |
zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję komisje przetargowe do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie przetargów organizowanych na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych w nastęujących składach:
Komisja Nr I |
|
Skład Nr 1 |
|
- Romuald Babul
- Marian Borek
- Cecylia Krzesińska |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
Skład Nr 2 |
|
- Romuald Babul
- Cecylia Krzesińska
- Elżbieta Gafka |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
Skład Nr 3 |
|
- Romuald Babul
- Elżbieta Gafka
- Cecylia Krzesińska |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
|
|
Skład Nr 4
|
|
- Romuald Babul
- Agnieszka Kozłowska
- Cecylia Krzesińska |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
Komisja Nr II |
|
Skład Nr 1 |
|
- Przemysław Skarbek
- Stanisława Turczyńska
- Danuta Kostuch |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
Skład Nr 2 |
|
- Wojciech Jurak
- Bogusława Sieczka
- Joanna Okrój |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
Komisja Nr III |
|
- Mirosława Gaffke
- Grażyna Spychała
- Bożena Steciuk |
- przewodnicząca
- sekretarz
- członek |
Komisja Nr IV |
|
- Barbara Lubińska
- Beata Wrońska
- Urszula Płotka |
- przewodnicząca
- sekretarz
- członek |
Komisja Nr V |
|
Marian Kurzydło
Mariola Trzebiatowska
Agnieszka Redźko |
- przewodniczący
- sekretarz
- członek |
Komisja przetargowa zostanie wskazana przez Burmistrza Miasta w dniu podjęcia decyzji o uruchomieniu procedury udzielenia zamówienia publicznego.
Burmistrz Miasta może powołać komisję przetargową w innym składzie do ofert składanych na wykonanie robót budowlanych, usług i dostaw realizowanych przez poszczególne Wydziały Urzędu Miejskiego w Lęborku.
Członkowie komisji odpowiadają za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w sprawie zamówień publicznych w zakresie zadań określonych w Regulaminie Pracy Komisji, o którym mowa w § 2.
§ 2
Komisja Przetargowa pracuje na podstawie Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie zamówień publicznych, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Komisje przetargowe rozpoczną prace z dniem powołania.
§ 4
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po dokonaniu wyboru oferty przez Burmistrza Miasta Lęborka lub osobę upoważnioną.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
Witold Namyślak
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 24/2004
Burmistrza Miasta Lęborka
z dnia 03 marca 2004r.
Regulamin Pracy
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie zamówień publicznych.
Komisja Przetargowa zwana dalej „Komisją” działa na podstawie Zarządzenia nr 24/2004 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 03.03.2004r.
Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Pracami Komisji kieruje Przewodniczący. Podczas nieobecności Przewodniczącego jego obowiązki pełni osoba wskazana przez Burmistrza Miasta spośród członków komisji.
Przewodniczący Komisji w szczególności:
wyznacza terminy oraz zwołuje i prowadzi posiedzenia Komisji,
dokonuje podziału między członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
informuje Burmistrza Miasta o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W skład Komisji wchodzi Sekretarz, do którego obowiązków należy zapewnienie właściwej pracy Komisji, w szczególności przez prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie obsługi organizacyjno-technicznej.
Członkowie Komisji są w szczególności zobowiązani do:
udziału w jej posiedzeniach oraz do dokonywania oceny ofert stosownie do kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert,
terminowego wykonywania prac wyznaczonych przez Przewodniczącego Komisji,
wykonywania zadań powierzonych przez Przewodniczącego Komisji oraz jego poleceń w zakresie prowadzonego prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne.
Członkowie Komisji zobowiązani są wykonywać powierzone im czynności w sposób rzetelny kierując się przepisami prawa, posiadaną wiedzą oraz doświadczeniem.
Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, Burmistrz Miasta na wniosek Przewodniczącego Komisji może zasięgnąć opinii biegłych lub rzeczoznawców. Biegły winien przedstawić opinię na piśmie; na żądanie Komisji może wziąć udział w jej pracach z głosem doradczym lub udzielić dodatkowych wyjaśnień.
Niezwłocznie po zapoznaniu się przez członków Komisji z oświadczeniami i dokumentacją złożona przez oferentów, a także dostawców i wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, członkowie Komisji składają oświadczenie o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia takie dołączane są do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających dalszy udział członka Komisji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Przewodniczący Komisji wyłącza takiego członka z jej prac o czym niezwłocznie informuje Burmistrza Miasta, który w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego.
Wobec Przewodniczącego Komisji czynności wyłączenia dokonuje Burmistrz Miasta.
Komisja przygotowuje postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta:
propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego;
projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do udziału w postępowaniu, zaproszenia do składania ofert lub zapytania o cenę;
propozycję zaproszenia do rokowań w trybie zamówienia z wolnej ręki, ze wskazaniem podmiotu, z którym mają być prowadzone rokowania.
treść ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Komisja w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz prowadzi negocjacje lub rokowania z dostawcami lub wykonawcami w przypadkach gdy wymaga tego ustawa, a ponadto:
dokonuje otwarcia ofert;
ocenia spełnianie warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom oraz wnioskuje do Burmistrza Miasta o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawą;
wnioskuje do Burmistrza Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą;
ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu;
przygotowuje propozycje wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania;
przyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz przygotowuje projekt odpowiedzi na protest.
Publicznego otwarcia ofert w miejscu i czasie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert dokonuje Przewodniczący Komisji w części jawnej przetargu.
Przewodniczący Komisji przystępując do otwarcia ofert zapoznaje przybyłych z przedmiotem postępowania.
Przed otwarciem każdej z ofert, Przewodniczący Komisji sprawdza i okazuje obecnym stan zabezpieczenia oferty.
W pierwszej kolejności otwarciu podlegają oferty z oznaczeniem „oferta wycofana” oraz „oferta zmieniona”. Po odrzuceniu ofert wycofanych, Przewodniczący przystępuje do otwarcia pozostałych ofert.
Po każdorazowym otwarciu oferty, Przewodniczący Komisji ogłasza publicznie jej treść ze szczególnym uwzględnieniem:
nazwy, firmy oferenta;
adresu siedziby lub miejsca zamieszkania oferenta;
ceny określonej w ofercie;
Po zakończeniu części jawnej, Komisja rozpoczyna posiedzenie niejawne, podczas którego członkowie Komisji dokonują indywidualnej oceny ofert z uwzględnieniem:
wypełnienia kryteriów i zasad określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert;
przedłożonej dokumentacji stosownie do wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert;
upoważnienia oferentów do podpisywania oraz przedkładania ofert.
Ocena oferty winna być dokonana przez co najmniej dwóch członków Komisji. Każdy z członków winien dokonać pisemnego uzasadnienia indywidualnej oceny. Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami, możliwym jest sporządzenie zbiorczego zestawienia oceny ofert. W takim przypadku indywidualne oceny ofert zastępuje się pisemnym uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty sporządzonym przez Przewodniczącego Komisji.
W postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę Komisja proponuje wybór oferty, która zawiera najniższą cenę.
W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki Komisja przedstawia Burmistrzowi Miasta propozycję zawarcia umowy z oferentem, z którym prowadzono rokowania.
Przewodniczący Komisji przedkłada Burmistrzowi Miasta protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przed Komisją wraz z załącznikami. Protokół podpisują wyłącznie członkowie Komisji, którzy dokonali indywidualnej oceny ofert.
Protokół wymaga zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta.
W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja wskazuje najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty Data wytworzenia:
06 kwi 2004
Osoba dodająca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data publikacji:
06 kwi 2004, godz. 14:50
Osoba aktualizująca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data aktualizacji:
06 kwi 2004, godz. 14:50