Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 24/2004 BM Lęborka z dnia 03.03.2004r. w/s powołania komisji przetargowych do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na wykonanie robót budow


ZARZĄDZENIE Nr 24/2004

BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA

z dnia 03 marca 2004r.

w sprawie :

powołania komisji przetargowych do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie zamówień publicznych udzielanych przez miasto Lębork.

na podstawie:

- art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

- art. 19 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19 poz. 177)

zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Powołuję komisje przetargowe do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie przetargów organizowanych na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych w nastęujących składach:

Komisja Nr I

Skład Nr 1

- Romuald Babul

- Marian Borek

- Cecylia Krzesińska

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

Skład Nr 2

- Romuald Babul

- Cecylia Krzesińska

- Elżbieta Gafka

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

Skład Nr 3

- Romuald Babul

- Elżbieta Gafka

- Cecylia Krzesińska

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

Skład Nr 4

- Romuald Babul

- Agnieszka Kozłowska

- Cecylia Krzesińska

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

Komisja Nr II

Skład Nr 1

- Przemysław Skarbek

- Stanisława Turczyńska

- Danuta Kostuch

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

Skład Nr 2

- Wojciech Jurak

- Bogusława Sieczka

- Joanna Okrój

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

Komisja Nr III

- Mirosława Gaffke

- Grażyna Spychała

- Bożena Steciuk

- przewodnicząca

- sekretarz

- członek

Komisja Nr IV

- Barbara Lubińska

- Beata Wrońska

- Urszula Płotka

- przewodnicząca

- sekretarz

- członek

Komisja Nr V

Marian Kurzydło

Mariola Trzebiatowska

Agnieszka Redźko

- przewodniczący

- sekretarz

- członek

  1. Komisja przetargowa zostanie wskazana przez Burmistrza Miasta w dniu podjęcia decyzji o uruchomieniu procedury udzielenia zamówienia publicznego.

  2. Burmistrz Miasta może powołać komisję przetargową w innym składzie do ofert składanych na wykonanie robót budowlanych, usług i dostaw realizowanych przez poszczególne Wydziały Urzędu Miejskiego w Lęborku.

  3. Członkowie komisji odpowiadają za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w sprawie zamówień publicznych w zakresie zadań określonych w Regulaminie Pracy Komisji, o którym mowa w § 2.

§ 2

Komisja Przetargowa pracuje na podstawie Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie zamówień publicznych, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Komisje przetargowe rozpoczną prace z dniem powołania.

§ 4

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po dokonaniu wyboru oferty przez Burmistrza Miasta Lęborka lub osobę upoważnioną.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta

Witold Namyślak

  • Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 24/2004

Burmistrza Miasta Lęborka

z dnia 03 marca 2004r.

Regulamin Pracy

Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny i zaproponowania wyboru oferty na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw w trybie zamówień publicznych.

Komisja Przetargowa zwana dalej „Komisją” działa na podstawie Zarządzenia nr 24/2004 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 03.03.2004r.

  1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

    1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący. Podczas nieobecności Przewodniczącego jego obowiązki pełni osoba wskazana przez Burmistrza Miasta spośród członków komisji.

    2. Przewodniczący Komisji w szczególności:

  • wyznacza terminy oraz zwołuje i prowadzi posiedzenia Komisji,

  • dokonuje podziału między członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,

  • nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

  • informuje Burmistrza Miasta o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    1. W skład Komisji wchodzi Sekretarz, do którego obowiązków należy zapewnienie właściwej pracy Komisji, w szczególności przez prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie obsługi organizacyjno-technicznej.

    2. Członkowie Komisji są w szczególności zobowiązani do:

    • udziału w jej posiedzeniach oraz do dokonywania oceny ofert stosownie do kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert,

    • terminowego wykonywania prac wyznaczonych przez Przewodniczącego Komisji,

    • wykonywania zadań powierzonych przez Przewodniczącego Komisji oraz jego poleceń w zakresie prowadzonego prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne.

      1. Członkowie Komisji zobowiązani są wykonywać powierzone im czynności w sposób rzetelny kierując się przepisami prawa, posiadaną wiedzą oraz doświadczeniem.

      2. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, Burmistrz Miasta na wniosek Przewodniczącego Komisji może zasięgnąć opinii biegłych lub rzeczoznawców. Biegły winien przedstawić opinię na piśmie; na żądanie Komisji może wziąć udział w jej pracach z głosem doradczym lub udzielić dodatkowych wyjaśnień.

    • Niezwłocznie po zapoznaniu się przez członków Komisji z oświadczeniami i dokumentacją złożona przez oferentów, a także dostawców i wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, członkowie Komisji składają oświadczenie o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia takie dołączane są do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

      1. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających dalszy udział członka Komisji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Przewodniczący Komisji wyłącza takiego członka z jej prac o czym niezwłocznie informuje Burmistrza Miasta, który w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego.

      2. Wobec Przewodniczącego Komisji czynności wyłączenia dokonuje Burmistrz Miasta.

    • Komisja przygotowuje postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta:

      • propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego;

      • projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do udziału w postępowaniu, zaproszenia do składania ofert lub zapytania o cenę;

      • propozycję zaproszenia do rokowań w trybie zamówienia z wolnej ręki, ze wskazaniem podmiotu, z którym mają być prowadzone rokowania.

      • treść ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

        1. Komisja w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz prowadzi negocjacje lub rokowania z dostawcami lub wykonawcami w przypadkach gdy wymaga tego ustawa, a ponadto:

        • dokonuje otwarcia ofert;

        • ocenia spełnianie warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom oraz wnioskuje do Burmistrza Miasta o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawą;

        • wnioskuje do Burmistrza Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą;

        • ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu;

        • przygotowuje propozycje wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania;

        • przyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz przygotowuje projekt odpowiedzi na protest.

        1. Publicznego otwarcia ofert w miejscu i czasie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert dokonuje Przewodniczący Komisji w części jawnej przetargu.

          1. Przewodniczący Komisji przystępując do otwarcia ofert zapoznaje przybyłych z przedmiotem postępowania.

          2. Przed otwarciem każdej z ofert, Przewodniczący Komisji sprawdza i okazuje obecnym stan zabezpieczenia oferty.

          3. W pierwszej kolejności otwarciu podlegają oferty z oznaczeniem „oferta wycofana” oraz „oferta zmieniona”. Po odrzuceniu ofert wycofanych, Przewodniczący przystępuje do otwarcia pozostałych ofert.

          4. Po każdorazowym otwarciu oferty, Przewodniczący Komisji ogłasza publicznie jej treść ze szczególnym uwzględnieniem:

        • nazwy, firmy oferenta;

        • adresu siedziby lub miejsca zamieszkania oferenta;

        • ceny określonej w ofercie;

          1. Po zakończeniu części jawnej, Komisja rozpoczyna posiedzenie niejawne, podczas którego członkowie Komisji dokonują indywidualnej oceny ofert z uwzględnieniem:

          • wypełnienia kryteriów i zasad określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert;

          • przedłożonej dokumentacji stosownie do wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert;

          • upoważnienia oferentów do podpisywania oraz przedkładania ofert.

            1. Ocena oferty winna być dokonana przez co najmniej dwóch członków Komisji. Każdy z członków winien dokonać pisemnego uzasadnienia indywidualnej oceny. Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami, możliwym jest sporządzenie zbiorczego zestawienia oceny ofert. W takim przypadku indywidualne oceny ofert zastępuje się pisemnym uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty sporządzonym przez Przewodniczącego Komisji.

            2. W postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę Komisja proponuje wybór oferty, która zawiera najniższą cenę.

            3. W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki Komisja przedstawia Burmistrzowi Miasta propozycję zawarcia umowy z oferentem, z którym prowadzono rokowania.

          • Przewodniczący Komisji przedkłada Burmistrzowi Miasta protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przed Komisją wraz z załącznikami. Protokół podpisują wyłącznie członkowie Komisji, którzy dokonali indywidualnej oceny ofert.

            1. Protokół wymaga zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta.

          • W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja wskazuje najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty

Data wytworzenia:
06 kwi 2004

Osoba dodająca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data publikacji:
06 kwi 2004, godz. 14:50

Osoba aktualizująca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data aktualizacji:
06 kwi 2004, godz. 14:50