Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 51/2005 BM Lęborka z dnia 13.09.2005r. w sprawie ustalenia instrukcji określającej zasady i tryb postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miejskim w Lęborku.


Zarządzenie Nr 51/2005

Burmistrza Miasta Lęborka

z dnia 13 września 2005 r.

w sprawie: ustalenia instrukcji określającej zasady i tryb postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Na podstawie: art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. Z 2002 r. Nr 171 poz. 1396 z późniejszymi zmianami)

zarządzam, co następuje:

§1

Ustala się instrukcję określającą zasady i tryb postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miejskim w Lęborku, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2005 r.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zal1 51 (DOC, 59.50Kb) 2005-12-16 13:09:03 87
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty

Data wytworzenia:
16 gru 2005

Osoba dodająca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data publikacji:
16 gru 2005, godz. 13:08

Osoba aktualizująca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data aktualizacji:
16 gru 2005, godz. 13:08