Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 63/2004 BM Lęborka z dnia 06.07.2004r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego MOPS w Lęborku


Zarządzenie Nr 63/2004

Burmistrza Miasta Lęborka

z dnia 06.07.2004r.

w sprawie : zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.

Na podstawie: art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 11 Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXII-203/2004 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 30.04.2004r. ( Dz. Urz. Województwa Pomorskiego Nr 69 poz.1320 ).

zarządzam, co następuje:

§ 1

Zatwierdza się Regulamin Organizacyjny Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.

§ 3

Traci moc Zarządzenie Nr 109/2003 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 2 września 2003 w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta

Witold Namyślak

Załącznik

do Zarządzenia Nr 63/2004

Burmistrza Miasta Lęborka

z dnia 06.07.2004r..

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

  • Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Lęborku

§ 1

  1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lęborku, zwany dalej „Ośrodkiem”, jest jednostką organizacyjną Gminy finansowaną ze środków budżetu Gminy Miejskiej Lębork, a w zakresie zadań zleconych z budżetu państwa.

  2. Zadania Ośrodka określa statut.

  3. Siedzibą Ośrodka jest miasto Lębork.

  4. Ośrodek obejmuje swym zasięgiem działania obszar Gminy Miasta Lębork.

  5. Regulamin organizacyjny zwany dalej regulaminem określa strukturę wewnętrzną Ośrodka oraz zakresy działania poszczególnych komórek organizacyjnych.

  6. Strukturę organizacyjną Ośrodka określa schemat organizacyjny stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.

§ 2

  1. Pracą Ośrodka kieruje kierownik zatrudniany i zwalniany przez Burmistrza Miasta Lęborka, który odpowiada przed Burmistrzem i Radą Miejską Lęborka za wykonanie zadań Ośrodka.

  2. Kierownik Ośrodka dokonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec zatrudnionych w Ośrodku pracowników.

  3. Do zadań kierownika należy:

    • realizowanie zadań z zakresu pomocy społecznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zadań przekazanych przez Gminę w tym wydawanie decyzji administracyjnych w granicach udzielonych upoważnień.

    • reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz.

Ponadto kierownik jest odpowiedzialny za:

  • właściwy poziom świadczonych usług zgodnie ze standardem,

  • obiekt i jego wyposażenie, a w szczególności za prawidłowe zabezpieczenie przed włamaniem, kradzieżą, pożarem i zniszczeniem,

    • utrzymanie pomieszczeń, sprzętu oraz otoczenia budynku we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, ładzie i porządku,

  • efektywną gospodarkę przydzielonymi środkami oraz podejmowanie działań w kierunku obniżenia kosztów utrzymania jednostki.

§ 3

W skład ośrodka wchodzą następujące komórki organizacyjne:

  1. Działy:

    • Dział Pomocy Interdyscyplinarnej (PI),

    • Dział Finansowo-Budżetowy (FB),

    • Dział Administracji (A),

    • Dział Pomocy Środowiskowej (PŚ),

  • Sekcje:

      • Sekcja Dodatków Mieszkaniowych (DM),

      • Sekcja Świadczeń Rodzinnych (SŚR),

      • Środowiskowy Dom Samopomocy (ŚDS),

      • Dzienny Dom Pomocy, Noclegownia i Świetlica (DDP-N-Ś).

      • Zakres obowiązków pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych ustala kierownik ośrodka.

      • W przypadku nieobecności kierownika, Ośrodkiem kieruje osoba upoważniona przez kierownika w zakresie niezbędnym do normalnego wypełniania zadań Ośrodka.

      • § 4

        DZIAŁ POMOCY INTERDYSCYPLINARNEJ (PI)

        Dział Pomocy Interdyscyplinarnej tworzą: socjolog, pedagog, pracownik punktu informacyjno-konsultacyjnego dla osób doznających przemocy w rodzinie, pracownik biura wolontariatu.

        1. Socjolog (S)

        1. Do zadań socjologa należy w szczególności:

        • gromadzenie, aktualizowanie adresów i informacji o organizacjach pozarządowych, danych dotyczących instytucji i usług sektora socjalnego, wdrażanych programów celowych dotyczących pomocy społecznej i sposobów ich finansowania, a także inicjatyw podejmowanych przez organizacje pozarządowe,

        • poszukiwanie dla pomocy społecznej możliwie najlepszych i najskuteczniejszych rozwiązań,

        • inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do wyrównania poziomu życia mieszkańców w tym integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem,

        • sporządzanie bilansu potrzeb w zakresie pomocy społecznej dotyczący określenia różnorodnych potrzeb ilościowych i jakościowych,

        • opracowywanie programów do realizacji przez Świetlicę dla dzieci, Dom Dziennego Pobytu i Noclegownię,

        • prowadzenie socjoterapii grupowej z dziećmi uczęszczającymi do świetlicy MOPS w ramach realizowanych programów,

        • współpraca przy konstruowaniu projektów dla programów Unii Europejskiej ukierunkowanych na pomoc społeczną,

        • rozpoznawanie wspólnych i różnych uwarunkowań, celów, wartości i praktyk pracy socjalnej w krajach europejskich,

        • monitorowanie możliwości przystosowania pomocy społecznej do zmian związanych z integracją europejską.

        1. Socjolog podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

        2.Pedagog (P)

        1. Do zadań pedagoga należy w szczególności:

        • prowadzenie działań terapeutycznych i rehabilitacyjnych dla osób uzależnionych od alkoholu,

        • prowadzenie działań terapeutycznych nakierowanych na rodziny alkoholików ze szczególnym uwzględnieniem dzieci alkoholików,

        • udzielanie rodzinom, u których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie,

        • prowadzenie profilaktyki działalności informacyjnej i edukacyjnej nakierowanej szczególnie na dzieci i młodzież,

        • udzielanie pomocy osobom doznającym przemocy,

        • udzielanie wsparcia dla dzieci i rodzin w trudnych sytuacjach rodzinnych, które przeżywają szeroko rozumiany kryzys,

        • prowadzenie działań terapeutycznych indywidualnych i grupowych dla ofiar przemocy,

        • pełnienie roli punktu konsultacyjnego dla pracowników socjalnych rozwiązujących problemy rodzin z chorobą alkoholową.

        1. Pedagog podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

          1. Punkt Informacyjno - Konsultacyjny dla osób doznających przemocy w rodzinie (PIK)

        1. Do zadań pracownika tego punktu należy:

        • działanie w środowisku lokalnym na rzecz ofiar przemocy,

        • udzielanie informacji o możliwościach uzyskania wszechstronnej pomocy dla osób dotkniętych przemocą,

        • udzielanie pomocy w jak najlepszym wykorzystaniu dostępnych źródeł wsparcia zewnętrznego,

        • wskazywanie osób, środowisk i instytucji, które mogą udzielić skutecznej pomocy ofiarom przemocy,

        • kreowanie współpracy ze środowiskiem lokalnym, a także praca ze sprawcami przemocy,

        • zwiększanie świadomości osoby krzywdzonej.

        1. Pracownik punktu podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

          1. Biuro Wolontariatu (BW)

        1. Do zadań pracownika biura wolontariatu należy:

        • pośrednictwo pracy dla wolontariuszy,

        • promowanie wolontariatu w środowisku lokalnym,

        • opracowywanie i wprowadzanie programów pilotażowych,

        • dążenie do wypracowywania rekomendowanych standardów w dziedzinie wolontariatu,

        • organizacja i koordynowanie planu pracy wolontariuszy (prowadzenie kart aktywności),

        • prowadzenie grup wsparcia dla wolontariuszy,

        • współpracowanie z organizacjami pozarządowymi.

          1. Pracownik biura wolontariatu podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

          § 5

          DZIAŁ FINANSOWO -BUDŻETOWY (FB)

          1. Pracą Działu Finansowo -Budżetowego kieruje główny księgowy.

          2. Zadaniem głównego księgowego jest wykonywanie swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami.

          3. Do obowiązków głównego księgowego należy w szczególności:

            • prowadzenie gospodarki finansowej Ośrodka,

            • opracowywanie planu budżetowego Ośrodka na następny rok,

            • opracowywanie zbiorowych sprawozdań finansowych z wykonywania budżetu i ich analiz,

            • nadzorowanie całokształtu prac z zakresu księgowości wykonywanych przez podległych pracowników.

        • Do zadań pracowników Działu Finansowo-Budżetowego należy w szczególności:

          • bieżące dokonywanie rozliczeń ze współpracującymi instytucjami, urzędami,

          • prowadzenie kasy,

          • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówień publicznych,

          • prowadzenie spraw socjalnych pracowników,

          • prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych,

          • prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i dokumentacji,

          • prowadzenie spraw osobowych pracowników Ośrodka,

          • nadzór i prowadzenie dokumentacji związanej z płacami pracowników ośrodka,

          • naliczanie odpłatności klientów za usługi opiekuńcze na podstawie decyzji.

          1. Główny księgowy podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

          § 6

          DZIAŁ ADMINISTRACJI (A)

          1. Dział administracji tworzą: pracownik sekretariatu, pracownik informacji dla klientów ośrodka, pracownik ds. gospodarczych, obsługa świadczeń, radca prawny, pracownicy obsługi.

          2. Do zadań pracownika sekretariatu (S) należy:

            • prowadzenie sekretariatu zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

            • obsługa centrali telefonicznej, urządzeń biurowych,

            • kierowanie klienta do właściwych działów, komórek,

            • wysyłanie korespondencji,

            • prowadzenie pocztowej książki nadawczej i rozliczanie znaczków pocztowych,

            • prowadzenie rejestru skarg i innych rejestrów,

            • przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozliczanie korespondencji,

            • wydawanie i rozliczanie biletów autobusowych dla pracowników MOPS.

        • Do zadań pracownika informacji dla klientów Ośrodka (I) należy:

          • kierowanie klienta do właściwych działów i komórek,

          • udzielanie klientom podstawowych informacji,

          • obsługa kserokopiarek i sprzętu biurowego,

          • wydawanie druków pracownikom Ośrodka,

          • wydawanie decyzji administracyjnych i druków ZUS-RMUA dla klientów Ośrodka,

          • obsługa centrali telefonicznej.

          • Do zadań pracownika ds. gospodarczych (PG) należy:

            • prowadzenie spraw administracyjno -gospodarczych,

            • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całości obiektu zarządzanego przez kierownika Ośrodka,

            • dokonywanie zakupów oraz rozdziału - pracownikom Ośrodka (art. papierniczych, środków czystości), klientom Ośrodka pomocy w naturze (środki czystości, pościel, koce itp.),

            • czuwanie nad prawidłowym sporządzaniem spisów inwentaryzacyjnych,

            • organizowanie i nadzór nad wszelkiego typu remontami zaplanowanymi na dany rok,

            • prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi,

            • sprzedaż i rozliczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka,

            • prowadzenie magazynu.

              1. Do zadań pracowników obsługi świadczeń (OŚ) należy:

                • opracowywanie wywiadów środowiskowych, opracowywanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat zasiłków,

                • prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej rodzin żołnierzy odbywających zasadniczą służbę wojskową,

                • sporządzanie zbiorczych sprawozdań i meldunków,

                • kompletowanie dokumentów dotyczących odwołań od decyzji.

                • Do zadań pracowników obsługi należy:

                • - utrzymanie czystości budynku i przyległego terenu.

                  1. Do zadań radcy prawnego (RP) należy:

                    • przeglądanie aktów prawnych i informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym,

                    • obsługa prawna MOPS, a zwłaszcza opiniowanie pod względem formalnym i prawnym projektów zarządzeń, regulaminów, a także umów i porozumień zawieranych przez MOPS,

                    • wydawanie opinii prawnych i porad prawnych na wniosek kierownika i pracowników,

                    • nadzór nad stosowaniem przepisów proceduralnych zawartych w prawie materialnym, szczególnie nad stosowaniem przepisów kpa,

                    • wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach o obsłudze prawnej i zleconych doraźnie.

                • Pracownicy działu administracyjnego podlegają bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

                • § 7

                  DZIAŁ POMOCY ŚRODOWISKOWEJ (PŚ)

                  1. Pracą działu kieruje koordynator pracy socjalnej.

                  2. Do zadań koordynatora należy:

                  • sprawdzanie pod względem merytorycznym wywiadów środowiskowych,

                  • udzielenie pomocy i wsparcia pracownikom socjalnym,

                  • udzielanie natychmiastowej pomocy w przypadku zdarzeń losowych wymagających natychmiastowej interwencji,

                  • kontrola świadczonych usług opiekuńczych i pracy pracowników socjalnych w środowiskach.

                    1. Koordynator podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

                    2. Do zadań pracowników socjalnych należy:

                    • rozpoznawanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,

                    • prowadzenie działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób wymagających pomocy,

                    • współdziałanie z placówkami służby zdrowia, z policją, prokuraturą i innymi instytucjami prowadzącymi działalność socjalną,

                    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

                    1. Pracownicy działu podlegają bezpośrednio koordynatorowi pracy socjalnej.

                    § 8

                              • SEKCJA DODATKÓW MIESZKANIOWYCH (DM)

                    1. Pracą sekcji kieruje kierownik sekcji.

                    2. Zadaniem kierownika sekcji jest:

                      • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sekcji,

                      • sprawdzanie pod względem merytorycznym wniosków składanych w sprawie dodatków mieszkaniowych,

                      • sprawdzanie zasadności przydzielenia dodatku mieszkaniowego.

                      • Do zadań pracowników sekcji dodatków mieszkaniowych należy:

                        • przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego,

                        • rejestrowanie powyższych wniosków,

                        • obliczanie wysokości dodatków mieszkaniowych wg złożonych dokumentów i wystawianie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

                        • przesyłanie odwołań od decyzji wraz z aktami do organu drugiej instancji po ponownym zbadaniu sprawy,

                        • prowadzenie rejestru wydanych dodatków mieszkaniowych,

                        • prowadzenie “Biura przeciw bezdomności”, czyli podejmowanie działań zachęcających do dokonywania zamian mieszkań w celu przeciwdziałania bezdomności.

                        1. Pracownicy sekcji podlegają bezpośrednio kierownikowi sekcji.

                        2. Kierownik sekcji dodatków mieszkaniowych podlega bezpośrednio kierownikowi

                        Ośrodka.

                        § 9

                        SEKCJA ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH (SŚR)

                        1. Pracą sekcji kieruje kierownik sekcji.

                        2. Do zadań kierownika sekcji należy:

                        • kompletowanie dokumentów dotyczących odwołań od decyzji,

                        • sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych i meldunków,

                        • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sekcji,

                        • sprawdzanie pod względem merytorycznym wniosków i decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych,

                        • sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych.

                        1. Do pracowników sekcji świadczeń rodzinnych należy:

                        • przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o świadczenia rodzinne,

                        • rejestrowanie powyższych wniosków,

                        • weryfikacja wniosków, załączników i wystawianie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

                        • prowadzenie rejestru wniosków, decyzji i korespondencji dot. świadczeń rodzinnych,

                        • sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych.

                        1. Pracownicy sekcji podlegają bezpośrednio kierownikowi sekcji.

                        2. Kierownik sekcji podlega bezpośrednio kierownikowi ośrodka.

                        § 10

                        ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY (ŚDS)

                        1. Środowiskowy Dom Samopomocy jest placówką pobytu dziennego. Obejmuje pomocą osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają stałe miejsce zamieszkania na terenie miasta Lęborka.

                        2. Pracą Środowiskowego Domu Samopomocy kieruje kierownik.

                        3. Do zadań kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy:

                        • nadzorowanie pracy i prawidłowego funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy,

                          • prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówki z wyjątkiem rozliczeń finansowo-księgowych,

                          • otoczenie troskliwą opieką osób korzystających z usług Środowiskowego Domu Samopomocy,

                          • współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami bliskimi pomocy społecznej,

                          • opracowanie miesięcznego grafiku dyżurów zapewnienie zastępstw w razie zwolnień lekarskich lub urlopów wypoczynkowych,

                          • zapewnienie właściwej organizacji dnia podopiecznym korzystającym z Środowiskowego Domu Samopomocy z uwzględnieniem ich potrzeb kulturalnych, społecznych, opiekuńczych i higienicznych,

                          • ponoszenie materialnej odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty znajdujące się w wyposażeniu placówki,

                          • ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem,

                          • kształtowanie właściwych stosunków pomiędzy personelem Środowiskowego Domu Samopomocy a podopiecznymi,

                          • opracowanie rocznego planu pracy i czuwanie nad jego realizacją.

                          • Do zadań pracowników należy:

                              • rozwijanie u podopiecznych umiejętności wykonywania czynności życia codziennego,

                              • kształtowanie u podopiecznych samodzielności zasad współżycia w środowisku,

                              • prowadzenie terapii zajęciowej z podopiecznymi,

                              • kształtowanie rozwoju kulturalnego i osobowościowego podopiecznych,

                              • rozwój zainteresowań własnych oraz specjalistycznych umiejętności zawodowych.

                            1. Pracownicy Środowiskowego Domu Samopomocy podlegają bezpośrednio kierownikowi Środowiskowego Domu Samopomocy.

                            2. Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

                            3. Środowiskowy Dom Samopomocy pełni funkcję ośrodka wsparcia dla osób z zaburzeniami

                            psychicznymi i na zasadach objętych odrębnym regulaminem.

                            § 11

                            DZIENNY DOM POMOCY, NOCLEGOWNIA

                            I ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA (DDP-N-Ś)

                            1. Dzienny Dom Pomocy zapewnia podstawowe świadczenia opiekuńcze oraz rekreacyjno -kulturalne. Zapewnia osobom w wieku emerytalnym, a także o zmniejszonej sprawności fizyczno-psychicznej pomoc w organizacji i aktywizacji ich życia, pomoc terapeutyczną oraz organizację czasu wolnego.

                            1. Noclegownia - udziela noclegu dorosłym osobom (mężczyznom) bezdomnym, nie posiadającym stałego miejsca zamieszkania, głównie z terenu miasta Lęborka, których sytuacja życiowa zmusiła do korzystania z tego typu placówki.

                            2. Świetlica Środowiskowa dla dzieci zapewnia: pomoc wychowankom w rozwiązywaniu trudności życiowych i rodzinnych, wdrażanie wychowania do przestrzegania zasad współżycia społecznego, kształtowanie właściwego stosunku do nauki i pracy, podnoszenie poziomu kultury osobistej wychowanków, eliminowanie zaburzeń wychowania.

                            3. Pracą Dziennego Domu Pomocy, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej kieruje kierownik.

                            4. Do zadań kierownika DDP, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej należy:

                              • nadzorowanie pracy i prawidłowego funkcjonowania DDP, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej,

                              • prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówki z wyjątkiem rozliczeń finansowo-księgowych,

                              • otoczenie troskliwą opieką osób korzystających z usług DDP, Noclegowni i Świetlicy,

                              • współpraca z organizacjami, stowarzyszeniami bliskimi pomocy społecznej,

                              • opracowanie miesięcznego grafiku dyżurów, zapewnienie zastępstw w razie zwolnień lekarskich lub urlopów wypoczynkowych,

                              • zapewnienie właściwej organizacji dnia podopiecznym korzystającym z Dziennego Domu Pomocy z uwzględnieniem ich potrzeb kulturalnych, społecznych, opiekuńczych i higienicznych,

                              • ponoszenie materialnej odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty znajdujące się w wyposażeniu placówki,

                              • ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem,

                              • kształtowanie właściwych stosunków pomiędzy personelem Dziennego Domu Pomocy, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej a podopiecznymi,

                              • opracowywanie rocznego planu pracy i czuwanie nad jego realizacją.

                              • Do zadań pracowników należy:

                                • rozwijanie umiejętności wykonywania czynności życia codziennego u podopiecznych,

                                • kształtowanie u podopiecznych samodzielności zasad współżycia w środowisku,

                                • rozwój zainteresowań własnych oraz specjalistycznych umiejętności zawodowych,

                                • kształtowanie rozwoju kulturalnego i osobowościowego podopiecznych.

                                1. Dzienny Dom Pomocy, Noclegownia i Świetlica Środowiskowa przeznaczone są dla osób znajdujących się w sytuacji kryzysowej i działają na zasadach objętych odrębnymi regulaminami.

                                2. Pracownicy Dziennego Domu Pomocy, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej podlegają bezpośrednio kierownikowi Dziennego Domu Pomocy, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej.

                                3. Kierownik Dziennego Domu Pomocy, Noclegowni i Świetlicy Środowiskowej podlega bezpośrednio kierownikowi Ośrodka.

                                § 12

                                Zmiany regulaminu dokonuje się w trybie właściwym dla jego ustalenia.

                                Lębork, dnia 30.06.2004 r.

                                Załącznik Nr 1

                                do Regulaminu Organizacyjnego MOPS

                                w Lęborku

                                SCHEMAT ORGANIZACYJNY MOPS

                                0x08 graphic
                                0x08 graphic

                                0x08 graphic
                                0x08 graphic

                                0x08 graphic

                                            • 0x08 graphic
                                              0x08 graphic
                                              0x08 graphic
                                              0x08 graphic

                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic
                                0x08 graphic

                                POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI

                                WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ

                                  • ZARZĄD MIASTA

                                    • Kierownik

                                Miejskiego Ośrodka

                                Pomocy Społecznej

                                Dział Finansowo -

                                Budżetowy (FB)

                                - główny księgowy

                                - pracownik księgowy

                                - kasjerka

                                - pracownik płac i kadr

                                      • Dział Pomocy

                                      • Środowiskowej (PŚ)

                                      • - koordynator pracy socjalnej

                                - pracownicy socjalni

                                      • Dział Administracji (A)

                                - pracownik sekretariatu (S)

                                - pracownik informacji dla

                                klientów Ośrodka (I)

                                - pracownik do spraw

                                gospodarczych (PG)

                                - obsługa świadczeń (OŚ)

                                - radca prawny (RP)

                                - pracownicy obsługi

                                -ouga

                                Sekcja Dodatków

                                Mieszkaniowych (DM)

                                -kierownik sekcji

                                -pracownicy sekcji

                                -Biuro przeciw bezdomności

                                Dział Pomocy

                                Interdyscyplinarnej (PI)

                                - socjolog (S)

                                - pedagog (P)

                                - Punkt Informacyjno-

                                Konsultacyjny dla osób

                                doznających przemocy

                                w rodzinie (PIK)

                                - Biuro Wolontariatu (BW)

                                Dzienny Dom

                                Pomocy, Noclegownia, Świetlica Środowiskowa

                                (DDP-N-Ś)

                                -kierownik

                                -pracownicy

                                merytoryczni

                                Sekcja Świadczeń Rodzinnych (SŚR)

                                - kierownik sekcji

                                - pracownicy sekcji

                                Środowiskowy Dom Samopomocy (ŚDS)

                                -kierownik ŚDS

                                -prac. merytoryczni

                                -pracownicy obsługi

                                BURMISTRZ

                                MIASTA


    Metadane - wyciąg z rejestru zmian

    Osoba odpowiadająca za treść informacji

    Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty

    Data wytworzenia:
    06 sie 2004

    Osoba dodająca informacje

    Ewa Dzitko-Szybisty

    Data publikacji:
    06 sie 2004, godz. 11:45

    Osoba aktualizująca informacje

    Ewa Dzitko-Szybisty

    Data aktualizacji:
    06 sie 2004, godz. 11:45