Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 85/2005 BM Lęborka z dnia 13.12.2005r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 41/2004 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 27 kwietnia 2004 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu


ZARZĄDZENIE Nr 85/2005

BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA

z dnia 13 grudnia 2005r.

w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 41/2004 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 27 kwietnia 2004 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku.

na podstawie: art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.. U. Z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm)

zarządzam, co następuje:

§ 1

W załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 41/2004 z dnia 27 kwietnia 2004r. dokonuję następujących zmian

1. w § 9 pkt 2 dodaję ppkt “i” w brzmieniu:

“Punkt Informacyjny”

2. w § 9 dodaję pkt 14 w brzmieniu:

“Pełnomocnik do spraw zamówień publicznych”.

3. w § 10 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

“Zarządzanie bezpośrednie poszczególnymi komórkami organizacyjnymi wymienionymi w § 9 należy do:

- skarbnika pkt 1

- naczelnika wydziału pkt 2, 3, 4, 5, 6

- kierownika pkt 7, 8

- komendanta straży pkt 9

- przewodniczącego pkt 10

- burmistrza pkt 11, 12, 13, 14

4. w § 12 pkt II dodaję zapis:

Punkt Informacyjny:

- udzielanie informacji w zakresie usług świadczonych przez urząd,

- wydawanie klientom kart usług i formularzy wniosków,

- udzielanie informacji o podjętych uchwałach Rady Miejskiej, wydanych zarządzeniach Burmistrza Miasta, ogłoszonych przetargach i konkursach.

5. § 12 dodaje pkt XIV w brzmieniu:

“Do zadań Pełnomocnika do spraw zamówień publicznych należy:

- sporządzanie informacji o planowanych zamówieniach, o których mowa w art. 13 pzp;

- koordynowanie pracy komórek organizacyjnych Urzędu Miasta w zakresie udzielania zamówień publicznych;

- składanie Burmistrzowi okresowych sprawozdań w zakresie stosowania ustawy;

- analiza stosowanych procedur i wnioskowania odpowiednich zmian;

- opiniowanie materiałów dotyczących zamówień publicznych (wybór trybu, konstrukcji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłaszania, protokołu postępowania i innych materiałów dotyczących zamówienia);

- prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w Urzędzie Miasta;

- wnioskowanie szkoleń dotyczących zamówień publicznych oraz ich organizowanie;

- opracowywanie typowych projektów umów w zakresie zamówień publicznych i współpraca w tym zakresie z radcami prawnymi;

- prowadzenie wszelkich prac związanych ze złożonymi protestami lub odwołaniami;

- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej;

- podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie zamówień publicznych;

- sporządzanie rocznego sprawozdania dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówieniach, o których mowa art. 98 pzp;

- zbieranie informacji i określenie, po uchwaleniu budżetu miasta, wartości planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówień z podziałem na dostawy, usługi, roboty budowlane celem ewentualnego przekazania wstępnego ogłoszenia informacyjnego Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Prezesowi Zamówień Publicznych;

- dokonywanie wszelkich zmian w zarządzeniach Burmistrza Miasta dotyczących zamówień publicznych wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz jej zmian.”

§ 2

Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Schemat organizacyjny UM zalacznik (DOC, 60.00Kb) 2005-12-28 09:22:53 89
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty

Data wytworzenia:
28 gru 2005

Osoba dodająca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data publikacji:
28 gru 2005, godz. 09:22

Osoba aktualizująca informacje

Ewa Dzitko-Szybisty

Data aktualizacji:
28 gru 2005, godz. 09:22