Zarządzenie Nr 85/2005 BM Lęborka z dnia 13.12.2005r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 41/2004 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 27 kwietnia 2004 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
ZARZĄDZENIE Nr 85/2005
BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA
z dnia 13 grudnia 2005r.
w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 41/2004 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 27 kwietnia 2004 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku.
na podstawie: art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.. U. Z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm)
zarządzam, co następuje:
§ 1
W załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 41/2004 z dnia 27 kwietnia 2004r. dokonuję następujących zmian
1. w § 9 pkt 2 dodaję ppkt “i” w brzmieniu:
“Punkt Informacyjny”
2. w § 9 dodaję pkt 14 w brzmieniu:
“Pełnomocnik do spraw zamówień publicznych”.
3. w § 10 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
“Zarządzanie bezpośrednie poszczególnymi komórkami organizacyjnymi wymienionymi w § 9 należy do:
- skarbnika pkt 1
- naczelnika wydziału pkt 2, 3, 4, 5, 6
- kierownika pkt 7, 8
- komendanta straży pkt 9
- przewodniczącego pkt 10
- burmistrza pkt 11, 12, 13, 14
4. w § 12 pkt II dodaję zapis:
Punkt Informacyjny:
- udzielanie informacji w zakresie usług świadczonych przez urząd,
- wydawanie klientom kart usług i formularzy wniosków,
- udzielanie informacji o podjętych uchwałach Rady Miejskiej, wydanych zarządzeniach Burmistrza Miasta, ogłoszonych przetargach i konkursach.
5. § 12 dodaje pkt XIV w brzmieniu:
“Do zadań Pełnomocnika do spraw zamówień publicznych należy:
- sporządzanie informacji o planowanych zamówieniach, o których mowa w art. 13 pzp;
- koordynowanie pracy komórek organizacyjnych Urzędu Miasta w zakresie udzielania zamówień publicznych;
- składanie Burmistrzowi okresowych sprawozdań w zakresie stosowania ustawy;
- analiza stosowanych procedur i wnioskowania odpowiednich zmian;
- opiniowanie materiałów dotyczących zamówień publicznych (wybór trybu, konstrukcji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłaszania, protokołu postępowania i innych materiałów dotyczących zamówienia);
- prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w Urzędzie Miasta;
- wnioskowanie szkoleń dotyczących zamówień publicznych oraz ich organizowanie;
- opracowywanie typowych projektów umów w zakresie zamówień publicznych i współpraca w tym zakresie z radcami prawnymi;
- prowadzenie wszelkich prac związanych ze złożonymi protestami lub odwołaniami;
- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej;
- podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie zamówień publicznych;
- sporządzanie rocznego sprawozdania dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówieniach, o których mowa art. 98 pzp;
- zbieranie informacji i określenie, po uchwaleniu budżetu miasta, wartości planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówień z podziałem na dostawy, usługi, roboty budowlane celem ewentualnego przekazania wstępnego ogłoszenia informacyjnego Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Prezesowi Zamówień Publicznych;
- dokonywanie wszelkich zmian w zarządzeniach Burmistrza Miasta dotyczących zamówień publicznych wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz jej zmian.”
§ 2
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lęborku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Schemat organizacyjny UM zalacznik (DOC, 60.00Kb) | 2005-12-28 09:22:53 | 89 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty Data wytworzenia:
28 gru 2005
Osoba dodająca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data publikacji:
28 gru 2005, godz. 09:22
Osoba aktualizująca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data aktualizacji:
28 gru 2005, godz. 09:22