Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na "Zakupie maszyn i rozbudowie instalacji do produkcji i obróbki odlewów aluminiowych dla przemysłu elektronicznego i telekomunikacyjnego w miejscowości Lębork na działce o numerze ewidencyjnym 10/18 obręb Lębork".
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
- art. 61 § 1, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);
- art. 73 ust. 1, art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.),
W dniu 10 września 2019 r. na wniosek Alteams Sp. z o. o. ul. Abrahama 10, 84-300 Lębork, reprezentowanej przez pełnomocnika Wojciecha Błaszkowskiego ul. Polna 10, 77-124 Parchowo wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na „Zakupie maszyn i rozbudowie instalacji do produkcji i obróbki odlewów aluminiowych dla przemysłu elektronicznego i telekomunikacyjnego w miejscowości Lębork na działce o numerze ewidencyjnym 10/18 obręb Lębork”.
Celem postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest ocena oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia obejmująca określenie, analizę oraz ocenę bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m.in. na środowisko oraz zdrowie i warunki życia ludzi, dobra materialne, zabytki, możliwości oraz sposoby zapobiegania i zmniejszania negatywnego oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Miasta Lęborka. Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych prawem opinii i uzgodnień organów współdziałających w wydaniu decyzji tj. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lęborku, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Gdańsku.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić tut. organ o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy od pon. do pt., w godz. od 800- 1500 w Wydziale Ochrony Środowiska (Ref. Ochrony Przyrody i Środowiska) Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, pok. 112, i zgłaszania wniosków i uwag w przedmiotowej sprawie w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane informacje i materiały.
Informacja dotycząca złożonego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla przedmiotowego przedsięwzięcia została umieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach www.ekoportal.pl (nr karty 403/2019) udostępnionym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lęborku bip.um.lebork.pl.
Burmistrz Miasta Lęborka
Witold Namyślak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
13 wrz 2019
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
13 wrz 2019, godz. 11:17
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
13 wrz 2019, godz. 11:17