Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Punkt skupu złomu i zbierania odpadów zlokalizowany na działce 335 obręb 6 na terenie miasta Lęborka".
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
- art. 61 § 1, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.);
- art. 73 ust. 1, art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.),
W dniu 13 lipca 2018 r. na wniosek ADAM-MET Adam Mielewczyk ul. Słupska 10, 84-300 Lębork, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Punkt skupu złomu i zbierania odpadów zlokalizowany na działce 335 obręb 6 na terenie miasta Lęborka”
Celem postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest ocena oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia obejmująca określenie, analizę oraz ocenę bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m.in. na środowisko oraz zdrowie i warunki życia ludzi, dobra materialne, zabytki, możliwości oraz sposoby zapobiegania i zmniejszania negatywnego oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Miasta Lęborka. Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych prawem opinii i uzgodnień organów współdziałających w wydaniu decyzji tj. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lęborku, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Zarządu Zlewni w Gdańsku.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić tut. organ o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i zgłaszania od pon. do pt., w godz. od 800- 1500 w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, pok. 112, wniosków i uwag w przedmiotowej sprawie w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane informacje i materiały.
Informacja dotycząca złożonego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla przedmiotowego przedsięwzięcia została umieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach www.ekoportal.pl (nr karty 22/2018) udostępnionym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lęborku bip.um.lebork.pl.
Witold Namyślak
Burmistrz Miasta Lęborka
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
24 lip 2018
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
24 lip 2018, godz. 14:47
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
24 lip 2018, godz. 14:48