Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa boiska do piłki nożnej na boisku sportowym przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku


Lębork: BLISKO BOISKO - BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ NA BOISKU

SPORTOWYM PRZY GIMNAZJUM NR 2 W LĘBORKU



Numer ogłoszenia: 117993- 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lęborka-GM, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 862 42 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BLISKO BOISKO - BOISKO

DO PIŁKI NOŻNEJ NA BOISKU SPORTOWYM PRZY GIMNAZJUM NR 2 W LĘBORKU

 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do piłki nożnej na boisku sportowym przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku, realizowanej w ramach Programu „Blisko-Boisko”.

Boisko piłkarskie usytuowane będzie na terenie boiska sportowego przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku na działce nr 217/2 obr. 7 . Zakres robót obejmuje budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach areny boiska 35x 60 m. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej o powierzchni 2 924 m2 i wysokości min.50 mm. , oddzielona od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych. Dodatkowo za bramkami wykonane będą piłkochwyty o wym. 5,5x 36 m.

 

.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: pożądany 30.09.2007 r. lecz nie później niż 30.11.2007 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 03.08.2007 do godziny 11:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.

    Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 złotych /słownie: sześć tysięcy złotych/.

    Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank PeKaO S.A. I Oddział w Lęborku, nr konta 26 1240 3800 1111 0010 0880 2054), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki wymagane od wykonawców : 1) Spełnienie warunków art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ;2) Wniesienie wymaganego wadium;3) Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni;4) Przyjęcie wzoru umowy o roboty budowlane;5) Zdolność techniczna Wykonawcy : Wykonawca musi posiadać kwalifikacje (autoryzację ), potwierdzone przez producenta oferowanej nawierzchni syntetycznej .;6)Doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu nawierzchni syntetycznych w technologii piaskowo-gumowej: Wykonawca musiał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonać należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów o powierzchniach równoważnych do powierzchni projektowanej ;7) Przedstawienie dokumentów dopuszczających nawierzchnię syntetyczną z przeznaczeniem jej wykonania ;8) Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której powierzy podwykonawcom.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Sprawdzenie kompletności wymaganych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

 

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy , który posiada wymagane prawem budowlanym uprawnienia , przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5) Dowód wniesienia wadium;6) Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni; 7) Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane; 8) Zdolność techniczna wykonawcy: Dla zachowania w procesie realizacji wymaganej jakości roboty mogą być wykonywane tylko przez autoryzowanego ( przeszkolonego przez producenta ) wykonawcę. Należy załączyć autoryzację producenta nawierzchni dla Wykonawcy ( oryginał ) ;9)Doświadczenie wykonawcy: Wykaz wykonanych robót budowlanych boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej w technologii piaskowo-gumowej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o powierzchniach równoważnych do powierzchni projektowanej, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie;10) Atest Higieniczny na nawierzchnię syntetyczną;11) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzająca spełnianie wymaganych parametrów w oryginale - wystawiona i podpisana przez producenta nawierzchni oraz próbkę nawierzchni o wymiarach min. 25x 15 cm;12) Gwarancja wystawiona na okres 3 lat dla nawierzchni syntetycznej z określeniem przeznaczenia jej wykonania tj. ” „Boisko do piłki nożnej na boisku przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku”- potwierdzona przez producenta nawierzchni;13)Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia ; 14) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14
Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji - pok. 122.
Cena 20,00 zł.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku
Kancelaria Ogólna - BOX nr 1.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie o zamowieniu-Blisko (DOC, 44.50Kb) 2007-07-13 15:08:04 53

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
SIWZ_i_zalanczniki (ZIP, 5.15Mb) 2007-07-13 15:08:04 131

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
odpowiedz na zapytania 17-07-2007 (PDF, 31.31Kb) 2007-07-18 12:26:11 58
odpowiedz na zapytania 25.07.2007 (PDF, 33.40Kb) 2007-07-26 11:56:44 64
sprostowanie do wadium (DOC, 40.50Kb) 2007-08-01 11:03:32 74

Wynik postępowania

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie o udzieleniu zamowienia (DOC, 15.50Kb) 2007-10-16 10:01:49 45

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
13 lip 2007

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
13 lip 2007, godz. 15:08

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
16 paź 2007, godz. 10:01