Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa oświetlenia: drogi - ul. Drętowo w Lęborku, drogi dojazdowej do garaży przy ul. Dygasińskiego w Lęborku.


 



Lębork: Budowa oświetlenia:
* drogi - ul. Drętowo w Lęborku
* drogi dojazdowej do garaży przy ul. Dygasińskiego w Lęborku


Numer ogłoszenia: 109043 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.  

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lęborka-GM, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 862 42 80.  

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.  

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS  

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia:
* drogi - ul. Drętowo w Lęborku
* drogi dojazdowej do garaży przy ul. Dygasińskiego w Lęborku.  

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.  

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia:
* drogi - ulica Drętowo (działka nr 124, 67/3 obręb 12) w Lęborku
* drogi dojazdowej do garaży przy ul. Dygasińskiego w Lęborku  

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.  

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.  

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.  

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 23.07.2007 do godziny 12.15. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00 złotych w formach dopuszczonych przez Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców:
    1) Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);
    2) Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) Wniesienie wymaganego wadium;
    4) Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni;
    5) Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane;
    6) Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Sprawdzenie kompletności wymaganych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
    1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia (elektryczne), przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają aktualne ubezpieczenie;
    4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
    6) Dowód wniesienia wadium;
    7) Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni;
    8) Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane;
    9) Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia;
    10) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.  

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.  

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, pok. 122 - po złożeniu pisemnego wniosku o przekazanie materiałów przetargowych (cena 15,00 zł).  

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 12:15, miejsce: URZĄD MIEJSKI W LĘBORKU
ul. Armii Krajowej 14,
84-300 Lębork,
Kancelaria Ogólna - BOX Nr 1.  

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).  

 

 

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie (DOC, 54.00Kb) 2007-07-03 10:12:16 22

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
SIWZ_oraz_zalaczniki (ZIP, 1.74Mb) 2007-07-03 10:12:16 46

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 28.50Kb) 2007-07-26 11:08:28 52

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie w BZP (DOC, 44.00Kb) 2007-08-16 15:31:41 71

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
03 lip 2007

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
03 lip 2007, godz. 10:12

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
16 sie 2007, godz. 15:31